[See page in english]

Καλώς ήλθατε στην πλατφόρμα του 
Rodos Week!

Το Rodos Week αποτελεί μέτρο για την παροχή οικονομικής διευκόλυνσης των φυσικών προσώπων, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, που διέμεναν σε ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν κατά την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο κατά τον Ιούλιο 2023.

Θεσμικά κείμενα και έγγραφα της δράσης:

Τεχνικές οδηγίες για τους χρήστες της εφαρμογής:

 

Ανακοίνωση προς εγγεγραμμένους δικαιούχους του Μητρώου Rodos Week - 2η Περίοδος

Συχνές Ερωτήσεις

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ

 

1. Τι είναι το Rodos Week;

Το Rodos Week είναι μια δράση που προβλέπει την παροχή οικονομικής διευκόλυνσης στα φυσικά πρόσωπα, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, που διέμεναν σε ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν κατά την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο κατά τον Ιούλιο 2023  (άρθρο 99 ν.5079/2023).

 

2. Ποιοι είναι δικαιούχοι της δράσης;

Δικαιούχοι είναι όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, που διέμεναν σε ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν, κατά την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του 2023.

 

3. Πώς μπορώ να ενταχθώ στο πρόγραμμα ως δικαιούχος;

Για την ένταξη στο πρόγραμμα απαιτείται αφενός η καταχώριση του δικαιούχου στο Μητρώο Δικαιούχων (βλ. Ερώτηση 4) και αφετέρου η υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εφαρμογή της δράσης (βλ. Ερώτηση 6).

 

4. Πώς καταρτίζεται το Μητρώο Δικαιούχων;

Τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία καθώς και τα Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες, εισέρχονται στην εφαρμογή της δράσης προκειμένου να καταχωρίσουν τα στοιχεία των δικαιούχων και να πιστοποιήσουν τη διαμονή τους στα συγκεκριμένα ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν λόγω των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του έτους 2023. Κατ' αυτόν τον τρόπο, προκύπτει ο προσωρινός Πίνακας Δικαιούχων.

Ύστερα από έλεγχο που πραγματοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού, καταρτίζεται το Μητρώο Δικαιούχων, στα εγγεγραμμένα πρόσωπα του οποίου αποστέλλεται email με πρόσκληση εγγραφής στην εφαρμογή, στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει δηλωθεί για αυτούς στο Μητρώο Δικαιούχων.

 

5. Πώς μπορώ να ενταχθώ στο Μητρώο Δικαιούχων, σε περίπτωση που δεν συμπεριλαμβάνομαι;

Φυσικά πρόσωπα που δεν συμπεριελήφθησαν στο Μητρώο Δικαιούχων, επειδή εκ παραδρομής δεν δηλώθηκαν από τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία ή/και τα Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικούς Πράκτορες, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση με την οποία θα αιτούνται την προσθήκη τους στο εν λόγω Μητρώο, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία μέσω της ειδικής εφαρμογής της δράσης.

Συγκεκριμένα, κάθε φυσικό πρόσωπο θα χρειαστεί να καταχωρίσει τα εξής στοιχεία του για τη δημιουργία λογαριασμού:

  • ονοματεπώνυμο δικαιούχου για τον οποίο είχε γίνει η κράτηση,
  • διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email),
  • κινητό τηλέφωνο,
  • είδος και αριθμό εγγράφου ταυτοπροσωπίας - διαβατήριο ή ταυτότητα),

καθώς επίσης και να δηλώσει το ξενοδοχείο που διέμενε κατά την κρίσιμη περίοδο, τον τύπο του δωματίου, τον τρόπο και αριθμό κράτησης και το χρονικό διάστημα που αφορούσε η κράτηση. 

Ενώ έχει τη δυνατότητα να δηλώσει το Ταξιδιωτικό Γραφείο ή τον Ταξιδιωτικό Πράκτορα που τυχόν είχε διαχειριστεί την κράτησή του.

Έπειτα, τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία και τα Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες επιβεβαιώνουν ότι τα πρόσωπα αυτά πράγματι διέμεναν σε ξενοδοχεία της Ρόδου που εκκενώθηκαν λόγω των πυρκαγιών τον Ιούλιο του έτους 2023. Κατ' αυτόν τον τρόπο, προκύπτει ο συμπληρωματικός Πίνακας Δικαιούχων.

Ύστερα από έλεγχο που πραγματοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού, το Μητρώο Δικαιούχων τροποποιείται και αντικαθίσταται συνολικά, ενώ στους νέους δικαιούχους που προστέθηκαν, αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας τους πρόσκληση εγγραφής στην εφαρμογή.

 

6. Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση για τη χορήγηση του e-voucher;

Έπειτα από την κατάρτιση του Μητρώου Δικαιούχων (βλ. Ερώτηση 4), αποστέλλεται σε όλους τους δικαιούχους ένας μοναδικός ηλεκτρονικός υπερσύνδεσμος μέσω email, προκειμένου να υποβάλουν αίτηση για τη χορήγηση του e-voucher στην εφαρμογή της δράσης.
Οι δικαιούχοι για την υποβολή της αίτησης θα χρειαστεί:

  • να δηλώσουν υπεύθυνα ότι διέμεναν σε ξενοδοχείο που εκκενώθηκε κατά την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο 2023.
  • να δηλώσουν υπεύθυνα ότι τα στοιχεία τους είναι αληθή και ορθά.
  • να επιβεβαιώσουν ή να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους (κινητό τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), πιστοποιώντας ειδικότερα το email τους.
  • να δηλώσουν τις επτά (7) συνεχόμενες ημέρες που πρόκειται να διαμείνουν εντός του επιλέξιμου χρονικού διαστήματος διαμονής.
  • να επιλέξουν, από τα διαθέσιμα κατά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ξενοδοχεία, αντίστοιχης κατηγορίας κατάλυμα και τύπο δωματίου.
  • να καταχωρίσουν τον μοναδικό αριθμό κράτησης που θα τους γνωστοποιήσει η ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Σημειώνεται, ότι ο δικαιούχος-αποδέκτης e-voucher πρέπει να έρθει σε συνεννόηση με την ξενοδοχειακή επιχείρηση για να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα δωματίου με τα επιπλέον τυχόν χαρακτηριστικά που επιθυμεί.

 

7. Ποια είναι η ενίσχυση που θα λάβω ως δικαιούχος;

Στους δικαιούχους χορηγείται άπαξ, δωρεάν διαμονή 7 (επτά) συνεχόμενων ημερών σε ένα ξενοδοχείο όμοιας κατηγορίας (αστέρων) και αντίστοιχου τύπου δωματίου με αυτό που διέμεναν κατά την εκδήλωση των πυρκαγιών.

Η συγκεκριμένη παροχή οικονομικής ενίσχυσης λαμβάνει τη μορφή διατακτικής ταξιδιού (e-voucher), η οποία ενσωματώνει οικονομική αξία που αντιστοιχεί στο ποσό που ο δικαιούχος δικαιούται, όπως αναγράφεται παρακάτω.

Συγκεκριμένα, τα ποσά αποζημίωσης των ξενοδοχείων, για τη δωρεάν διαμονή 7 (επτά) ημερών των δικαιούχων, ορίζονται ως εξής:

  • Για ξενοδοχεία 1,2,3 αστέρων και έως τρίκλινο τύπο δωματίου, 300€ για το σύνολο της διαμονής,
  • Για  ξενοδοχεία 1,2,3 αστέρων και άνω του τρίκλινου τύπου δωματίου, 400€  για το σύνολο της διαμονής,
  • Για ξενοδοχεία 4 & 5 αστέρων και έως τρίκλινο τύπο δωματίου, 400€ για το σύνολο της διαμονής,
  • Για  ξενοδοχεία 4 & 5 αστέρων και άνω του τρίκλινου τύπου δωματίου, 500€ για το σύνολο της διαμονής.

 

8. Πώς θα εξαργυρώσω το e-voucher;

Ο δικαιούχος του e-voucher πρέπει να έρθει σε συνεννόηση με την ξενοδοχειακή επιχείρηση για να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα δωματίου με τα επιπλέον τυχόν, χαρακτηριστικά που επιθυμεί. Έτσι, θα κληθεί να καταχωρίσει και τον μοναδικό αριθμό κράτησης που θα του γνωστοποιήσει η ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Κατά την άφιξη του δικαιούχου στο ξενοδοχείο, δεσμεύεται το e-voucher μέσω της εφαρμογής και επιβεβαιώνονται τα στοιχεία του δικαιούχου από την επιχείρηση του ξενοδοχείου. Για την επιτυχή δέσμευση  του e-voucher απαιτείται  επιπλέον η εισαγωγή κωδικού μιας χρήσης (OTP) που αποστέλλεται στο email του δικαιούχου.

 

9. Εφόσον ανήκω στους δικαιούχους, πότε μπορώ να εξαργυρώσω το e-voucher;

Ορίζονται δύο χρονικές περίοδοι μεταξύ των οποίων οι δικαιούχοι έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν το e-voucher :

  • 1η Περίοδος – Εαρινή 2024, από 10/04/2024 έως 31/05/2024
  • 2η Περίοδος – Φθινοπωρινή 2024, από 01/10/2024 έως 15/11/2024

Ο δικαιούχος έχει δικαίωμα να εξαργυρώσει το e-voucher μόνο σε μία εκ των δύο παραπάνω περιόδων.

 

10. Μπορώ να μεταβιβάσω το e-voucher μου σε άλλο πρόσωπο;

Όχι, δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση σε τρίτο πρόσωπο. Το e-voucher αποτελεί την επιδότηση του δικαιούχου, είναι προσωποποιημένο και εκδίδεται στο όνομα του δικαιούχου.

 

11. Κατά την εκδήλωση των πυρκαγιών στη Ρόδο, διέμενα σε ενοικιαζόμενο δωμάτιο ή κατάλυμα τύπου AirBnb. Είμαι δικαιούχος;

Όχι. Δικαιούχοι είναι μόνον όσοι διέμεναν σε ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν κατά την εκδήλωση των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του 2023.

 

12. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Κατά τη διάρκεια υποβολής των αιτήσεων επιτρέπεται η διαγραφή/ανάκληση της αίτησης σας και η υποβολή νέας. Σε κάθε περίπτωση, δεν επιτρέπεται η υποβολή δεύτερης αίτησης.

Μετά το πέρας της υποβολής αιτήσεων, δεν επιτρέπεται η ανάκληση και υποβολή νέας αίτησης.

 

13. Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις για τη δράση ή/και τη λειτουργία της εφαρμογής;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7822 (Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:00).

 

 

 

ΕΚΚΕΝΩΘΕΝΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ / ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ-ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

 

1. Πώς μπορώ να συμμετέχω στη δράση ως εκκενωθέν ξενοδοχείο;

Μετά από ανακοίνωση-Πρόσκληση της Υπουργού Τουρισμού, που δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr, καταρτίζεται κατάλογος με τα στοιχεία ξενοδοχείων που εκκενώθηκαν λόγω των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του έτους 2023.

Στη συνέχεια, αποστέλλεται μοναδικός ηλεκτρονικός υπερσύνδεσμος στο email που έχουν δηλώσει οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, προκειμένου ο Νόμιμος Εκπρόσωπός τους να προβεί σε εγγραφή και δημιουργία λογαριασμού.

 

2. Ποια στοιχεία θα πρέπει να καταχωρίσω στην εφαρμογή της δράσης ως εκκενωθέν ξενοδοχείο για τη δημιουργία λογαριασμού και την υποβολή αίτησης συμμετοχής;

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα χρειαστεί να καταχωρίσουν:

  • Τα στοιχεία του ξενοδοχείου (Α.Φ.Μ., Επωνυμία, πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση, κατηγορία αστέρων),
  • Αριθμό Ειδικού Σήματος Λειτουργίας ή μοναδικό αριθμό γνωστοποίησης,
  • Ονοματεπώνυμο του Νόμιμου Εκπροσώπου και το είδος και αριθμό εγγράφου ταυτοπροσωπίας του (διαβατήριο ή ταυτότητα),
  • Τα στοιχεία του του Υπεύθυνου Επικοινωνίας της ξενοδοχειακής επιχείρησης (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας)

 

3. Πώς μπορώ να εγγραφώ ως Ταξιδιωτικό Γραφείο/Ταξιδιωτικός Πράκτορας;

Μετά από ανακοίνωση-πρόσκληση της Υπουργού Τουρισμού, που δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr, καταρτίζεται κατάλογος με τα στοιχεία των ταξιδιωτικών γραφείων ή των ταξιδιωτικών πρακτόρων, οι οποίοι είχαν διαχειριστεί τη διαμονή αριθμού δικαιούχων σε ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν λόγω των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του έτους 2023.

Στη συνέχεια, αποστέλλεται μοναδικός ηλεκτρονικός υπερσύνδεσμος στο email που έχουν δηλώσει τα Ταξιδιωτικά Γραφεία ή οι Ταξιδιωτικοί Πράκτορες, προκειμένου ο Νόμιμος Εκπρόσωπός τους να προβεί σε εγγραφή, δημιουργία λογαριασμού καθώς και να αναρτήσει συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση συμμετοχής του ταξιδιωτικού γραφείου ή του ταξιδιωτικού πράκτορα στο πρόγραμμα.

 

4. Ποια στοιχεία θα πρέπει να καταχωρίσω στην εφαρμογή ως Ταξιδιωτικό Γραφείο/Ταξιδιωτικός Πράκτορας για τη δημιουργία λογαριασμού και την υποβολή αίτησης συμμετοχής;

Κατά τη δημιουργία λογαριασμού τα Ταξιδιωτικά Γραφεία ή οι Ταξιδιωτικοί Πράκτορες θα χρειαστεί να καταχωρίσουν εξής στοιχεία:

  • τα στοιχεία της επιχείρησης (Α.Φ.Μ./ VAT Number, Επωνυμία, πλήρη διεύθυνση),
  • το ονοματεπώνυμο του Νόμιμου Εκπροσώπου και το είδος και αριθμό εγγράφου ταυτοπροσωπίας του (διαβατήριο ή ταυτότητα),
  • τα στοιχεία του Υπεύθυνου Επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας,

 

5. Ποια στοιχεία των δικαιούχων θα πρέπει να καταχωρίσουν τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία και τα Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες στην εφαρμογή της δράσης;

Τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία και τα Ταξιδιωτικά Γραφεία/Ταξιδιωτικοί Πράκτορες, αφού πιστοποιηθούν από το Υπουργείο Τουρισμού βάσει των  υποβεβλημένων στην ειδική εφαρμογή της δράσης αιτήσεων συμμετοχής, ανήκουν πλέον στο αντίστοιχο ομώνυμο Μητρώο (Μητρώο Εκκενωθέντων Ξενοδοχείων και Μητρώο Ταξιδιωτικών Γραφείων/Ταξιδιωτικών Πρακτόρων).

Εγγεγραμμένα πλέον στα παραπάνω Μητρώα, εισέρχονται εκ νέου στην εφαρμογή, ώστε να καταχωρίσουν τα στοιχεία των δικαιούχων και να πιστοποιήσουν τη διαμονή αυτών στα συγκεκριμένα ξενοδοχεία που εκκενώθηκαν λόγω των δασικών πυρκαγιών στη νήσο Ρόδο τον Ιούλιο του έτους 2023.

Για κάθε δικαιούχο συμπληρώνονται τα εξής στοιχεία:

  • ονοματεπώνυμο δικαιούχου για τον οποίο είχε γίνει η κράτηση,
  • email,
  • κινητό τηλέφωνο,
  • είδος και αριθμό εγγράφου ταυτοπροσωπίας - διαβατήριο ή ταυτότητα.

καθώς και τα απαιτούμενα στοιχεία που αφορούν στη διαμονή των δικαιούχων κατά το διάστημα των πυρκαγιών:

  • Α.Φ.Μ. και διακριτικό τίτλο εκκενωθέντος ξενοδοχείου στο οποίο διέμεναν,
  • τρόπο κράτησης,
  • αριθμό κράτησης,
  • αριθμό δωματίων και τύπο δωματίων.

ώστε να ληφθούν υπόψη κατά την έγκριση των αιτήσεών τους για τη χορήγηση της οικονομικής ενίσχυσης.

 

Μεταφορτώστε το υπόδειγμα αρχείου για την καταχώριση δικαιούχων στο σύνδεσμο

 

6. Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις για τη δράση ή/και τη λειτουργία της εφαρμογής;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7822 (Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:00).

 

 

 

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

 

1. Μπορώ να εγγραφώ στη δράση ως Ξενοδοχείο Φιλοξενίας, εάν η επιχείρησή μου δεν συμπεριλαμβάνεται στα εκκενωθέντα ξενοδοχεία;

Στη δράση μπορούν να εγγραφούν ως Ξενοδοχεία Φιλοξενίας όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν στη νήσο Ρόδο και όχι μόνο τα εκκενωθέντα ξενοδοχεία. Για την εγγραφή στο Μητρώο των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, προϋπόθεση αποτελεί η νόμιμη λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης κατά τη στιγμή της υποβολής της αίτησης.

Περισσότερα θα καθορίζονται με Δημόσια Πρόσκληση, που εκδίδεται από το Υπουργείο Τουρισμού και δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού (www.mintour.gov.gr) καθώς και στην εφαρμογή της δράσης.

 

2. Πώς μπορώ να εγγραφώ στη δράση ως Ξενοδοχείο Φιλοξενίας;

Μετά από ανακοίνωση-πρόσκληση της Υπουργού Τουρισμού, που δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr προσκαλούνται οι επιχειρήσεις ξενοδοχείων που λειτουργούν στη νήσο Ρόδο να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής.

Για την υποβολή της αίτησης θα απαιτείται η επαλήθευση της ταυτότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Έτσι, αντλούνται τα στοιχεία της επιχείρησης, η διεύθυνση έδρας και τα στοιχεία δραστηριότητας της επιχείρησης. Στη συνέχεια, τα ξενοδοχεία θα χρειαστεί να συγκεντρώσουν και να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, που καθορίζονται από τη Δημόσια Πρόσκληση, καθώς και να καταχωρίσουν τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Τα στοιχεία του ξενοδοχείου (Διακριτικό Τίτλο, πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση, κατηγορία αστέρων, αριθμό Ειδικού Σήματος Λειτουργίας ή τον μοναδικό αριθμό γνωστοποίησης, διεύθυνση ιστοσελίδας ξενοδοχείου, τηλέφωνο επικοινωνίας και email ξενοδοχειακής επιχείρησης, ΙΒΑΝ ξενοδοχειακής επιχείρησης)
  • τα στοιχεία του Υπεύθυνου Επικοινωνίας της ξενοδοχειακής επιχείρησης (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, email).

Κατ' αυτόν τον τρόπο, μετά την αξιολόγηση των παραπάνω αιτήσεων από την αρμόδια υπηρεσία, δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού (www.mintour.gov.gr) ο Προσωρινός Πίνακας Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.

 

3. Μπορώ να υποβάλω ένσταση σε περίπτωση που ενώ υπέβαλλα αίτηση συμμετοχής, δεν ανήκω στον Προσωρινό Πίνακα Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας;

Οι Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις που υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής αλλά δεν συμπεριελήφθησαν στον Προσωρινό Πίνακα Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης, εντός τεσσάρων (4) ημερών από την επομένη ημέρα της δημοσιεύσεώς του, μέσω της εφαρμογής της δράσης.

Μετά την εξέταση των ενστάσεων των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων εκδίδεται  Οριστικός Πίνακας Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, ο οποίος δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr και σύμφωνα με αυτό καταρτίζεται το οριστικό Μητρώο Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, το οποίο αντίστοιχα δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Υπουργείου Τουρισμού www.mintour.gov.gr και στην εφαρμογή της δράσης.

 

4. Διαθέτω προς ενοικίαση AirBnb κατάλυμα στη Ρόδο. Μπορώ να εγγραφώ στο Μητρώο Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας της δράσης;

Όχι. Δυνατότητα εγγραφής και ένταξης στο Μητρώο Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων Φιλοξενίας της δράσης, έχουν μόνον οι  επιχειρήσεις ξενοδοχείων που λειτουργούν νόμιμα στη νήσο Ρόδο κατά τη στιγμή της υποβολής της αίτησης.

 

5. Ποια είναι τα ποσά αποζημίωσης για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις φιλοξενίας;

Τα ποσά αποζημίωσης των επιχειρήσεων ξενοδοχείων, για τη δωρεάν διαμονή 7 (επτά) ημερών των δικαιούχων, ορίζονται ως ακολούθως:

  • Για ξενοδοχεία 1,2,3 αστέρων και έως τρίκλινο τύπο δωματίου, 300€ για το σύνολο της διαμονής,
  • Για  ξενοδοχεία 1,2,3 αστέρων και άνω του τρίκλινου τύπου δωματίου, 400€  για το σύνολο της διαμονής,
  • Για ξενοδοχεία 4 & 5 αστέρων και έως τρίκλινο τύπο δωματίου, 400€ για το σύνολο της διαμονής,
  • Για  ξενοδοχεία 4 & 5 αστέρων και άνω του τρίκλινου τύπου δωματίου, 500€ για το σύνολο της διαμονής.

Η συγκεκριμένη παροχή οικονομικής ενίσχυσης λαμβάνει τη μορφή διατακτικής ταξιδιού (e-voucher), η οποία ενσωματώνει οικονομική αξία που αντιστοιχεί στο ποσό που ο δικαιούχος δικαιούται, όπως αναγράφεται παραπάνω.

 

6. Πώς δεσμεύεται το e-voucher;

Το e-voucher, το οποίο εκδίδεται μέσω της ειδικής εφαρμογής της δράσης, φέρει μοναδικό αριθμό και αναγράφει αναλυτικά τα στοιχεία του δικαιούχου, τα στοιχεία του επιλεγέντος καταλύματος, τον τύπο του δωματίου, καθώς και το χρονικό διάστημα της διαμονής του δικαιούχου. Με την άφιξη του δικαιούχου στο ξενοδοχείο, γίνεται η δέσμευσή του (ενν. e-voucher) και επιβεβαιώνονται τα στοιχεία του από την ξενοδοχειακή επιχείρηση. Για την επιτυχή δέσμευση του e-voucher, απαιτείται επιπλέον η εισαγωγή κωδικού μιας χρήσης (OTP) που αποστέλλεται στο email του δικαιούχου.  

Παράλληλα:

  • υπογράφεται και από τα δύο (2) μέρη, προτυποποιημένη σύμβαση μεταξύ δικαιούχου-αποδέκτη e-voucher και Ξενοδοχειακής επιχείρησης φιλοξενίας που εκτυπώνει το ξενοδοχείο φιλοξενίας μέσα από την ειδική εφαρμογή της δράσης,
  • εκδίδεται απόδειξη παροχής υπηρεσιών για πλήρη διαμονή στα στοιχεία του δικαιούχου-αποδέκτη e-voucher,

 

7. Είμαι ο ιδιοκτήτης της ξενοδοχειακής επιχείρησης φιλοξενίας. Πώς θα πραγματοποιηθεί η πίστωση του e-voucher στο λογαριασμό της επιχείρησής μου;

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για πληρωμή στην εφαρμογή της δράσης, αμέσως μετά την ημερομηνία λήξης της κάθε χρονικής περιόδου και μέχρι δύο (2) μήνες μετά από αυτή την ημερομηνία.

 

8. Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις για τη δράση ή/και τη λειτουργία της εφαρμογής;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7822 (Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 - 17:00).